1. Blir jeg refundert hvis prisen faller etter bestilling
KAYAK behandler ikke reiseproduktet du har bestilt. Du bør kontakte nettleverandøren av reiseproduktet for å se om du kan få refundert mellomlegget.
2. What are Hacker Fares?
Nettsiden vår søker etter de beste tur/retur-priser ved å kombinere to billetter utstedt av forskjellige flyselskaper for hver reisestrekning. Ettersom det utstedes to billetter vil det gjelde forskjellige regler og betingelser (eksempler: for bagasjeavgifter, endringsavgifter og refusjoner) for hver strekning. Alle utførte endringer på én av billettene vil ikke påvirke den andre. (Hvis ditt opprinnelige fly kanselleres av enten deg eller flyselskapet er ikke flyselskapet du bestilte returreisen av forpliktet til å utstede refusjon eller endre reiseplanen). Du er ansvarlig for å overholde hvert flyselskaps betingelser og vilkår, som kan være forskjellige (for eksempel, innsjekkingstider og begrensninger på bagasjens størrelse/vekt). Sjekk avtalen du inngår med hvert flyselskap før bestilling og sørg for at du oppfyller bestillingsvilkårene for hver billett. Priser endres ofte og det er derfor viktig at du sjekker at begge de opplyste prisene fortsatt er tilgjengelige før du fortsetter med bestillingene. Hvis du reiser internasjonalt kan det hende du må bevise at du har en returbillett ved innsjekk og passkontroll. Det er derfor en fordel at du skriver ut begge e-billettene før reisen begynner.
3. Hvorfor er KAYAK sin pris forskjellig sammenlignet med leverandørens nettside?
KAYAK søker i hundrevis av nettsider samtidig hvor målet er å gi deg de mest nøyaktige prisene på nett. Noen ganger oppstår det dessverre problemer med dataene angående priser og tilgjengelighet som vi får fra reisenettsidene.
Hvis du finner en unøyaktig pris blir vi glade hvis du gir oss beskjed slik at vi kan rette opp problemet så raskt som mulig!
Rapporter unøyaktige priser