Lavsesong | september |
---|---|
Høysesong | august |
Billigste flyvning | 511 kr |
Finn hvilket flyseskap flyr direkte fra Barcelona-El Prat flyplass til Oslo Gardermoen flyplass, på hvilke dager og bestill direkte flyreiser.
Avganger med direktefly
Barcelona-El Prat til Oslo Gardermoen
mandag
Norwegian
Norwegian
tirsdag
Norwegian
Norwegian
onsdag
Norwegian
Norwegian
torsdag
Iberia,Norwegian,Vueling
Iberia,Norwegian, +1 mer
fredag
Norwegian
Norwegian
lørdag
Norwegian,Norwegian Air International
Norwegian,Norwegian Air International
søndag
Iberia,Norwegian,Norwegian Air International, +1 mer
Iberia,Norwegian, +2 mer
1
Returreiser med direktefly
Oslo Gardermoen til Barcelona-El Prat
mandag
Norwegian
Norwegian
tirsdag
Norwegian
Norwegian
onsdag
Norwegian
Norwegian
torsdag
Iberia,Norwegian,Vueling
Iberia,Norwegian, +1 mer
fredag
Norwegian
Norwegian
lørdag
Norwegian,Norwegian Air International
Norwegian,Norwegian Air International
søndag
Iberia,Norwegian,Norwegian Air International, +1 mer
Iberia,Norwegian, +2 mer
1
Forsinket ombordstigning, men mesteparten av forsinkelsen ble kjørt inn igjen. Landet nesten på tidsplan
Forsinket ombordstigning, men mesteparten av forsinkelsen ble kjørt inn igjen. Landet nesten på tidsplan
Spiste ikke noe mat. Det var ingen underholdning på denne flyvninger.
Helt ok reise, alt gikk innen schedule, bra landing. Norwegian kunne ha noen spennende blad å lese, wifi funger jo ikke optimalt.
Lang kø inn til venterom. Deretter ny kø for ombordstigning. Passkontrollen rask via elektronisk sjekk. Grei service ombord.
Jeg reiste på en billig billett og fikk det jeg betalte for. Flyet var punktlig, men kunne vært bedre renholdt.
Plutselig kun 15 minutter med internett! Jeg hadde koblet meg opp før avgang uten å være klar over denne vesentlige endringen, for at nettforbindelsen så ble kuttet mens den fortsatte å telle minutter, for så å få beskjed om at de 15 minuttene var brukt opp, nåe jeg en times tid senere prøvde å koble meg på igjen :(
Vueling flyttet flyvningene fra Tirsdag-Lørdag til Lørdag-Tirsdag. De sendte en mail men den lå i søppelpost. Så onsdagen kom fant jeg plutselig ut at jeg hadde fly og hotell på på forskjellige dager. Da var det ifølge kundeservice for sent å endre billetten..
Lousy, almost none-existing service offerings at CDG terminal 3. Only one place to buy any food, coffee etc, and it was out of food in the morning hours. Only bus transport to the planes.
Delays, delays and more delays. 4 out of 4 flights in one week