Nye bagasjebegrensninger. En vanlig cabin luggage sertifisert bagasje er nå plutselig ikke cabin luggage mer hos Norwegian. Griskhet og dårlig service.
Forsinket ombordstigning, men mesteparten av forsinkelsen ble kjørt inn igjen. Landet nesten på tidsplan
Spiste ikke noe mat. Det var ingen underholdning på denne flyvninger.
Helt ok reise, alt gikk innen schedule, bra landing. Norwegian kunne ha noen spennende blad å lese, wifi funger jo ikke optimalt.
Lang kø inn til venterom. Deretter ny kø for ombordstigning. Passkontrollen rask via elektronisk sjekk. Grei service ombord.
Jeg reiste på en billig billett og fikk det jeg betalte for. Flyet var punktlig, men kunne vært bedre renholdt.
Plutselig kun 15 minutter med internett! Jeg hadde koblet meg opp før avgang uten å være klar over denne vesentlige endringen, for at nettforbindelsen så ble kuttet mens den fortsatte å telle minutter, for så å få beskjed om at de 15 minuttene var brukt opp, nåe jeg en times tid senere prøvde å koble meg på igjen :(
Vueling flyttet flyvningene fra Tirsdag-Lørdag til Lørdag-Tirsdag. De sendte en mail men den lå i søppelpost. Så onsdagen kom fant jeg plutselig ut at jeg hadde fly og hotell på på forskjellige dager. Da var det ifølge kundeservice for sent å endre billetten..
Lousy, almost none-existing service offerings at CDG terminal 3. Only one place to buy any food, coffee etc, and it was out of food in the morning hours. Only bus transport to the planes.
Delays, delays and more delays. 4 out of 4 flights in one week