Jeg ba om å kjøpe mat, men fikk til svar at ingen av måltidene som var listet i menyen var tilgjengelige for kjøp. De skulle imidlertid komme med en salgsvogn der jeg kunne få kjøpt snacks. Den uteble også. Og det var ikke fordi kabinpersonalet var travle med annet enn å snakke med hverandre. Flyet var 1/3 fullt, så de hadde plenty av tid å komme med salgsvognen. Og det minste de kunne gjort var å komme til meg med opplysning om mulige kjøp - om så snacks. Så alt annet får toppkarakter, mens kabinpersonalet får bunnplassering av meg. MERK: Dette gjaldt morgenflyet fra København direkte til Tromsø. Strekningen Bangkok - København var helt topp på alle måter.
Syntes ikke om at være" dus " med personalet om bord. Tonen fra personalet er for " kammeratlig "
Flyet fra Oslo til Bodø var nesten en halv time forsinket, og vi var 57 personer som skulle videre med forskjellige Widerøe-fly, og de valgte å vente på oss alle. Fantastisk flott gjort av Widerøe
Billettene våre ble kansellert pga streiken. Nye billetter tur/retur Barcelona kom på 19.500,-
SAS er i ferd med å bli håpløst utdatert for business reisende, dessverre. Man kaller det Plus og selger det inn som en business class, men det er jo bare tull... Reise fra CPH til Island var med Icelandair, full business og topp service, reise fra Reykjavik til Oslo, med SAS, var et svært gammelt fly, gamle og dårlige seter, fullt av mennesker som sild i tønne og dårlig mat. Mens flyet fra Oslo til Stavanger var nytt, alt var bedre men det burde vært motsatt; lengre distanser, bedre komfort, for fullt betalende passasjerer, men det tenker ikke SAS på. Jeg faser ut SAS fra nå av og vil fly mest mulig med andre selskap ut fra Stavanger, så det blir nok mer KLM fra nå av..