Billigste flyvning | 922 kr |
---|
Finn hvilket flyseskap flyr direkte til Oslo, på hvilke dager og bestill direkte flyreiser.
Avganger med direktefly
mandag
ANA,Aegean Airlines,Aeromexico, +72 mer
ANA,Aegean Airlines, +73 mer
71
72
tirsdag
ANA,Aegean Airlines,Aeromexico, +65 mer
ANA,Aegean Airlines, +66 mer
64
65
onsdag
ANA,Aegean Airlines,Aeromexico, +68 mer
ANA,Aegean Airlines, +69 mer
67
68
torsdag
ANA,Aegean Airlines,Aeromexico, +69 mer
ANA,Aegean Airlines, +70 mer
68
69
fredag
ANA,Aegean Airlines,Aeromexico, +75 mer
ANA,Aegean Airlines, +76 mer
74
75
lørdag
ANA,Aegean Airlines,Aeromexico, +59 mer
ANA,Aegean Airlines, +60 mer
58
59
søndag
ANA,Aegean Airlines,Aeromexico, +75 mer
ANA,Aegean Airlines, +76 mer
74
75
Returreiser med direktefly
mandag
ANA,Aegean Airlines,Aeromexico, +72 mer
ANA,Aegean Airlines, +73 mer
71
72
tirsdag
ANA,Aegean Airlines,Aeromexico, +65 mer
ANA,Aegean Airlines, +66 mer
64
65
onsdag
ANA,Aegean Airlines,Aeromexico, +68 mer
ANA,Aegean Airlines, +69 mer
67
68
torsdag
ANA,Aegean Airlines,Aeromexico, +69 mer
ANA,Aegean Airlines, +70 mer
68
69
fredag
ANA,Aegean Airlines,Aeromexico, +75 mer
ANA,Aegean Airlines, +76 mer
74
75
lørdag
ANA,Aegean Airlines,Aeromexico, +59 mer
ANA,Aegean Airlines, +60 mer
58
59
søndag
ANA,Aegean Airlines,Aeromexico, +75 mer
ANA,Aegean Airlines, +76 mer
74
75
Forsinket ombordstigning, men mesteparten av forsinkelsen ble kjørt inn igjen. Landet nesten på tidsplan
Forsinket ombordstigning, men mesteparten av forsinkelsen ble kjørt inn igjen. Landet nesten på tidsplan
Spiste ikke noe mat. Det var ingen underholdning på denne flyvninger.
Helt ok reise, alt gikk innen schedule, bra landing. Norwegian kunne ha noen spennende blad å lese, wifi funger jo ikke optimalt.
Lang kø inn til venterom. Deretter ny kø for ombordstigning. Passkontrollen rask via elektronisk sjekk. Grei service ombord.
Jeg reiste på en billig billett og fikk det jeg betalte for. Flyet var punktlig, men kunne vært bedre renholdt.
Plutselig kun 15 minutter med internett! Jeg hadde koblet meg opp før avgang uten å være klar over denne vesentlige endringen, for at nettforbindelsen så ble kuttet mens den fortsatte å telle minutter, for så å få beskjed om at de 15 minuttene var brukt opp, nåe jeg en times tid senere prøvde å koble meg på igjen :(
Flyet fra Oslo til Bodø var nesten en halv time forsinket, og vi var 57 personer som skulle videre med forskjellige Widerøe-fly, og de valgte å vente på oss alle. Fantastisk flott gjort av Widerøe
Not sure why the gate information would show "boarding" and then "gate closing" before anyone had actually started boarding. Was ultimately sat before the scheduled takeoff time, although takeoff was after the schedule. Favourable flying conditions allowed us to land 5 minutes early, although as there was another plane still sitting at our gate on arrival meant we were ultimately late to the gate (giving gate / disboarding times would be more honest than just the scheduled landing time). Somehow, even though there was a plane sitting at our gate on arrival, when we were allowed to taxi to the gate, there were apparently no ground staff there. What? Even though there was an incoming plane, they went elsewhere? Staff on the plane and the meal service were fine.
Reisen ble kansellert begge veier pga streiken. Snakk om sevice
SAS er i ferd med å bli håpløst utdatert for business reisende, dessverre. Man kaller det Plus og selger det inn som en business class, men det er jo bare tull... Reise fra CPH til Island var med Icelandair, full business og topp service, reise fra Reykjavik til Oslo, med SAS, var et svært gammelt fly, gamle og dårlige seter, fullt av mennesker som sild i tønne og dårlig mat. Mens flyet fra Oslo til Stavanger var nytt, alt var bedre men det burde vært motsatt; lengre distanser, bedre komfort, for fullt betalende passasjerer, men det tenker ikke SAS på. Jeg faser ut SAS fra nå av og vil fly mest mulig med andre selskap ut fra Stavanger, så det blir nok mer KLM fra nå av..
Ved innsjekking var jeg plassert bak i flyet, men sminke to barn var plassert i fremre del. Setet ved siden av dem var ledig, men jeg måtte BETALE for å flyttet meg selv til den plassen. Jeg finner dette oppsiktsvekkende utspekulert og usympatisk av et flyselskap.