Lavsesong | Januar |
---|---|
Høysesong | august |
Billigste flyvning | 394 kr |
En av besetningen var uheldig og sølte en kopp kaffe i fanget mitt under servering. Det gikk bra for min del, men kunne kanskje fått en liten kompensasjon for det. Ikke noe økonomisk, men en ekstra dessert kanskje 😉👍🏻.
En av besetningen var uheldig og sølte en kopp kaffe i fanget mitt under servering. Det gikk bra for min del, men kunne kanskje fått en liten kompensasjon for det. Ikke noe økonomisk, men en ekstra dessert kanskje 😉👍🏻.
Typsik tursitklasse som på ethvert flyselskap; greit nok, liten plass, mat som forventet (ikke noe særlig) men turen gikk fint og uten overraskelser. KLM er alltid ok å reise med.
Forsinket ombordstigning, men mesteparten av forsinkelsen ble kjørt inn igjen. Landet nesten på tidsplan
Spiste ikke noe mat. Det var ingen underholdning på denne flyvninger.
Helt ok reise, alt gikk innen schedule, bra landing. Norwegian kunne ha noen spennende blad å lese, wifi funger jo ikke optimalt.
Lang kø inn til venterom. Deretter ny kø for ombordstigning. Passkontrollen rask via elektronisk sjekk. Grei service ombord.
Jeg reiste på en billig billett og fikk det jeg betalte for. Flyet var punktlig, men kunne vært bedre renholdt.
Plutselig kun 15 minutter med internett! Jeg hadde koblet meg opp før avgang uten å være klar over denne vesentlige endringen, for at nettforbindelsen så ble kuttet mens den fortsatte å telle minutter, for så å få beskjed om at de 15 minuttene var brukt opp, nåe jeg en times tid senere prøvde å koble meg på igjen :(
Informasjon på flyet må gis langt mer tydelig, forståelig og hørbart. Dagens måte å gi informasjon på er "en vits", totalt ubrukelig.
Alt gikk som planlagt, og til rett tid. Ved ankomst Vilnius gikk det også helt etter planen, og frakten inn til ankomsthallen var god. Er veldig fornøyd. Kjøpte ikke mat, så vet ikke noe om den. Er også fornøyd med hvordan Ryanair holdt meg oppdatert med jevnlige e - poster i forkant. Ser frem til en like bra flyt ved turen tilbake til Norge.
I late 1 min and they did not let me in, was suppose to buy ither tickets. It was no any info about 30 min check in. No refund, no help, I’m injured can’t wall fast or run.