Billigste flyvning | 362 kr |
---|
Finn hvilket flyseskap flyr direkte fra Milano til Oslo, på hvilke dager og bestill direkte flyreiser.
Avganger med direktefly
mandag
EL AL,Etihad Airways,Norwegian, +2 mer
EL AL,Etihad Airways, +3 mer
1
2
tirsdag
Norwegian
Norwegian
onsdag
EL AL,Etihad Airways,Scandinavian Airlines
EL AL,Etihad Airways, +1 mer
torsdag
EL AL,Etihad Airways,Norwegian, +2 mer
EL AL,Etihad Airways, +3 mer
1
2
fredag
EL AL,Etihad Airways,Norwegian, +2 mer
EL AL,Etihad Airways, +3 mer
1
2
lørdag
Etihad Airways,Scandinavian Airlines
Etihad Airways,Scandinavian Airlines
søndag
EL AL,Etihad Airways,Norwegian, +2 mer
EL AL,Etihad Airways, +3 mer
1
2
Returreiser med direktefly
mandag
Norwegian,Scandinavian Airlines,easyJet
Norwegian,Scandinavian Airlines, +1 mer
tirsdag
Norwegian
Norwegian
onsdag
Scandinavian Airlines
Scandinavian Airlines
torsdag
Norwegian,Scandinavian Airlines,easyJet, +1 mer
Norwegian,Scandinavian Airlines, +2 mer
1
fredag
Norwegian,Scandinavian Airlines,easyJet
Norwegian,Scandinavian Airlines, +1 mer
lørdag
Scandinavian Airlines
Scandinavian Airlines
søndag
Norwegian,Scandinavian Airlines,easyJet
Norwegian,Scandinavian Airlines, +1 mer
Forsinket ombordstigning, men mesteparten av forsinkelsen ble kjørt inn igjen. Landet nesten på tidsplan
Forsinket ombordstigning, men mesteparten av forsinkelsen ble kjørt inn igjen. Landet nesten på tidsplan
Spiste ikke noe mat. Det var ingen underholdning på denne flyvninger.
Helt ok reise, alt gikk innen schedule, bra landing. Norwegian kunne ha noen spennende blad å lese, wifi funger jo ikke optimalt.
Lang kø inn til venterom. Deretter ny kø for ombordstigning. Passkontrollen rask via elektronisk sjekk. Grei service ombord.
Jeg reiste på en billig billett og fikk det jeg betalte for. Flyet var punktlig, men kunne vært bedre renholdt.
Plutselig kun 15 minutter med internett! Jeg hadde koblet meg opp før avgang uten å være klar over denne vesentlige endringen, for at nettforbindelsen så ble kuttet mens den fortsatte å telle minutter, for så å få beskjed om at de 15 minuttene var brukt opp, nåe jeg en times tid senere prøvde å koble meg på igjen :(
Informasjon på flyet må gis langt mer tydelig, forståelig og hørbart. Dagens måte å gi informasjon på er "en vits", totalt ubrukelig.
I late 1 min and they did not let me in, was suppose to buy ither tickets. It was no any info about 30 min check in. No refund, no help, I’m injured can’t wall fast or run.