Finn flyreiser
Tilbud
Når er det best å bestille?
FAQs & Tips
Flyselskaper

3 120 kr Finn billige flyvninger fra Oslo til Kina

Dette er den billigste ènveisflyprisen funnet av en KAYAK-bruker de siste 72 timene, som har søkt etter en flyreise til Oslo med avgang den 2.3.. Prisene kan endres, og er kanskje ikke tilgjengelige på alle flyvninger eller reisedatoer. Klikk på prisen for å gjenskape søket for dette kuppet.
1 voksen
0 kolli

Søk blant hundrevis av reisenettsider samtidig for å finne tilbud på flyvninger til Kina

Beste Kina Tilbud på flybilletter

Billigste tur/retur-priser funnet av våre brukere på KAYAK de siste 72 timene

Shanghai
Shanghai1 stopp4 998 kr
Beijing
Beijing1 stopp5 009 kr

Godt å vite

Billigste flyvning

3 120 kr
Flyvning fra Oslo Gardermoen til Beijing

Vanlige spørsmål – bestilling av flyreiser til Kina

  • Hvordan klarer KAYAK å finne så lave priser på flyvninger fra Oslo til Kina?

    KAYAK er en reisesøkemotor. Dette innebærer at vi søker på tvers av hele Internett for å finne de beste prisene for brukerne våre. Vi behandler over 2 milliarder flyforespørsler i året, og dette gjør at vi kan vise et stort utvalg priser og alternativer for flyvninger fra Oslo til Kina.

  • Hvordan kan KAYAK sitt prognoseverktøy for flypriser hjelpe meg med å finne ut når det er best å kjøpe flybilletten min fra Oslo til Kina?

    KAYAK sitt prognoseverktøy for flypriser bruker historiske data til å fastslå sannsynligheten for en potensiell prisendring på en flyvning til Kina fra Oslo innen 7 dager, slik at reisende vet om de bør vente eller bestille med det samme.

  • Hva er KAYAK Mix-alternativet for flyvninger fra Oslo til Kina?

    Med KAYAK Mix kan du kombinere enveisbilletter for å spare penger fremfor å kjøpe en vanlig tur/retur-billett. Du kan da fly til Kina med ett flyselskap, og tilbake til Oslo med et annet.

  • Hva innebærer KAYAK-funksjonen «fleksible datoer», og hvorfor bør jeg ha den i bakhodet når jeg ser etter en flyvning fra Oslo til Kina?

    Noen ganger er ikke reisedatoer skrevet i stein. Hvis du har mulighet til å være litt fleksibel omkring reisedatoene dine, kan du bruke fleksible datoer for å se alle alternativene når du skal fly til Kina fra Oslo opptil 3 dager før/etter dine foretrukne datoer. Deretter kan du velge de flyvningene som passer deg best.

Se flere FAQs

De 3 mest populære flyselskapene som betjener fra Oslo til Kina

Trenger du hjelp til å velge hvilket flyselskap du skal reise med fra Oslotil Kina? anmeldelser av flyselskaper på KAYAK gir en samlet poengsum for hvert flyselskap basert på en rekke faktorer, inkludert komfort, ombordstigning, underholdning på flyet og mer, for å gjøre avgjørelsen din enklere. Se flyselskapets score basert på anmeldelser hos KAYAK.
7,8
KLMGjennomsnittlig score basert på 1349 vurderinger
7,3Mat
7,9Ombordstigningen
7,2Underholdning
7,7Komfort
8,4Besetningen
Flyselskapsvurderinger

Flyvningen mellom Trondheim og Amsterdam var knallbra! Denne ble fløyet av KLM selv. Men flyet fra Amsterdam til Alicante ble fløyet av Transavia, og dette var en skuffelse fra begynnelse til slutt! For det første startet fikk vi mail med beskjed om at maks størrelse på handbagasje på dette flyet var 40x30x20cm, noe som er betraktelig mindre enn hva andre tillater. Mens vi stod og ventet på å boarde, kom det ei dama og merket alle som hadde normal størrelse på handbagasjen, med at bagasjen var ok. Hadde man vist dette, så hadde vi tatt med normal handbagasje. Og så startet de ombordstigningen etter flyet egentlig skulle ha tatt av, og flyet var der i god tid før. Ombord på flyet, så var det så trangt at det var umulig å sitte normalt! Nei dette var en stor skuffelse. Blir ikke å bruke KLM på denne ruten igjen, så lenge Transavia flyr

4,0 OkAnonym, sep. 2023TRD - AMS
Les flere anmeldelser av KLM

Flyvningen mellom Trondheim og Amsterdam var knallbra! Denne ble fløyet av KLM selv. Men flyet fra Amsterdam til Alicante ble fløyet av Transavia, og dette var en skuffelse fra begynnelse til slutt! For det første startet fikk vi mail med beskjed om at maks størrelse på handbagasje på dette flyet var 40x30x20cm, noe som er betraktelig mindre enn hva andre tillater. Mens vi stod og ventet på å boarde, kom det ei dama og merket alle som hadde normal størrelse på handbagasjen, med at bagasjen var ok. Hadde man vist dette, så hadde vi tatt med normal handbagasje. Og så startet de ombordstigningen etter flyet egentlig skulle ha tatt av, og flyet var der i god tid før. Ombord på flyet, så var det så trangt at det var umulig å sitte normalt! Nei dette var en stor skuffelse. Blir ikke å bruke KLM på denne ruten igjen, så lenge Transavia flyr

En av besetningen var uheldig og sølte en kopp kaffe i fanget mitt under servering. Det gikk bra for min del, men kunne kanskje fått en liten kompensasjon for det. Ikke noe økonomisk, men en ekstra dessert kanskje 😉👍🏻.

Typsik tursitklasse som på ethvert flyselskap; greit nok, liten plass, mat som forventet (ikke noe særlig) men turen gikk fint og uten overraskelser. KLM er alltid ok å reise med.

Ulemper: "De trenger å ha bedre kontroll på at passasjerer overholder smittevernsregler og sikkerhetsregler."

Delayed flight departure communicated a little in advance (at least wasn't after departure time), although message sent in app around 11:30 that flight was ready for boarding, which it clearly wasn't as incoming passengers were still disembarking. Disembarking still hadn't finished by 11:40 when we should supposedly board (under the delayed time). Boarding eventually around 11:50-11:55. Never heard any reason for the delay, which is perhaps no worse than the usual tripe that the late departure was due to the late arriving plane. Pushback was regardless not too far behind the revised time - around 12:15, compared to 12:10 advice. Not entirely surprising with a late arrival, gate was reassigned, but we're then basically abandoned on the tarmac and parking bay - seems someone forgot that passengers need somehow other than the emergency slides to get off the plane; all having to ultimately depart via the rear door. Proof, well, that flying in the "pointy end" of the plane doesn't get you to your desination any quicker. Good (for me), but a little surprising from past travels, that the crew seemed to just go straight to English speaking to passengers instead of using German. Perhaps on a short flight, that is just quicker and easier. All good with the food, and in contrast to the connecting flight I had into CPH, could actually be considered a meal; despite not knowing exactly what it was. The chocolate mousse thing for the dessert went down very nicely. Crew polite and service oriented; although did put the napkin for my second orange juice down upside down (the logo was face down).

Flyet fra Oslo til Bodø var nesten en halv time forsinket, og vi var 57 personer som skulle videre med forskjellige Widerøe-fly, og de valgte å vente på oss alle. Fantastisk flott gjort av Widerøe

Not sure why the gate information would show "boarding" and then "gate closing" before anyone had actually started boarding. Was ultimately sat before the scheduled takeoff time, although takeoff was after the schedule. Favourable flying conditions allowed us to land 5 minutes early, although as there was another plane still sitting at our gate on arrival meant we were ultimately late to the gate (giving gate / disboarding times would be more honest than just the scheduled landing time). Somehow, even though there was a plane sitting at our gate on arrival, when we were allowed to taxi to the gate, there were apparently no ground staff there. What? Even though there was an incoming plane, they went elsewhere? Staff on the plane and the meal service were fine.

Billettene våre ble kansellert pga streiken. Nye billetter tur/retur Barcelona kom på 19.500,-

SAS er i ferd med å bli håpløst utdatert for business reisende, dessverre. Man kaller det Plus og selger det inn som en business class, men det er jo bare tull... Reise fra CPH til Island var med Icelandair, full business og topp service, reise fra Reykjavik til Oslo, med SAS, var et svært gammelt fly, gamle og dårlige seter, fullt av mennesker som sild i tønne og dårlig mat. Mens flyet fra Oslo til Stavanger var nytt, alt var bedre men det burde vært motsatt; lengre distanser, bedre komfort, for fullt betalende passasjerer, men det tenker ikke SAS på. Jeg faser ut SAS fra nå av og vil fly mest mulig med andre selskap ut fra Stavanger, så det blir nok mer KLM fra nå av..

Flying First Class with Lufthansa is something special, in every aspect of the word. It just has to be experienced!

Bestill billige flybilletter fra Oslo til Kina

Nylige tilbud på tur/retur-reiser

27.11.on.
1 stopp
33t 20mOSL-PVG
9.12.ma.
1 stopp
31t 30mPVG-OSL
4 998 kr
28.2.fr.
1 stoppLufthansa
23t 15mOSL-PEK
28.5.on.
1 stoppLufthansa
14t 50mPEK-OSL
5 009 kr
25.11.ma.
1 stoppSWISS
30t 20mOSL-PVG
9.12.ma.
1 stoppSWISS
31t 30mPVG-OSL
5 240 kr
25.11.ma.
1 stoppSWISS
30t 20mOSL-PVG
9.12.ma.
1 stoppSWISS
31t 30mPVG-OSL
5 262 kr
25.11.ma.
1 stoppKLM
20t 25mOSL-PEK
2.12.ma.
1 stoppKLM
16t 00mPEK-OSL
6 097 kr
25.11.ma.
1 stoppTurkish Airlines
21t 15mOSL-PEK
1.12.sø.
1 stoppTurkish Airlines
23t 30mPEK-OSL
6 360 kr
26.11.ti.
1 stoppKLM
19t 55mOSL-PVG
10.12.ti.
2 stoppKLM
21t 25mPVG-OSL
6 371 kr
2.12.ma.
1 stoppTurkish Airlines
15t 00mOSL-PEK
16.12.ma.
1 stoppTurkish Airlines
17t 15mPEK-OSL
6 954 kr
11.11.ma.
1 stoppQatar Airways
16t 15mOSL-PVG
18.11.ma.
1 stoppQatar Airways
20t 50mPVG-OSL
7 096 kr
25.11.ma.
1 stoppQatar Airways
16t 15mOSL-PVG
6.12.fr.
1 stoppQatar Airways
20t 50mPVG-OSL
8 030 kr

Søk etter antall stopp

Søk etter flyselskap

Søk etter pris

Nylige tilbud på enveisreiser

2.3.sø.
2 stopp
33t 45mOSL-PEK
3 120 kr
15.11.fr.
2 stopp
29t 15mOSL-PVG
3 944 kr
2.3.sø.
1 stopp
14t 55mOSL-PEK
4 054 kr
28.2.fr.
1 stoppLufthansa
23t 15mOSL-PEK
4 284 kr
28.2.fr.
1 stoppLufthansa
23t 15mOSL-PEK
4 306 kr
28.2.fr.
1 stoppTurkish Airlines
18t 20mOSL-PEK
4 647 kr
6.1.ma.
1 stoppTurkish Airlines
15t 00mOSL-PEK
4 702 kr
2.1.to.
2 stoppKLM
17t 10mTRF-PEK
6 558 kr
5.1.sø.
2 stoppKLM
21t 15mOSL-PEK
6 855 kr
19.4.lø.
1 stoppLOT
29t 05mOSL-PEK
12 150 kr

Søk etter antall stopp

Søk etter flyselskap

Søk etter pris

Alt du behøver å vite om din flyvning fra Oslo til Kina