3 569 kr Finn billige flyvninger fra Oslo til Kina

Dette er den billigste ènveisflyprisen funnet av en KAYAK-bruker de siste 72 timene, som har søkt etter en flyreise til Oslo med avgang den 24.4.. Prisene kan endres, og er kanskje ikke tilgjengelige på alle flyvninger eller reisedatoer. Klikk på prisen for å gjenskape søket for dette kuppet.
1 voksen

Søk blant hundrevis av reisenettsider samtidig for å finne tilbud på flyvninger til Kina

Reiseentusiaster elsker KAYAK
41 299 237 søk i løpet av de siste 7 dagene på KAYAK

Spar 21 % eller merSammenlign flere reisesider i ett søk

Spor priserIkke klar for å booke? Lag et prisvarsel for når prisene faller.

Sambestill og spar pengerSpar penger når du sambestiller fly + hotell.

Filtrer tilbudene dineVelg klasse, gratis Wi-Fi og mer

Beste Kina Tilbud på fly fra Oslo

Billigste tur/retur-priser funnet av våre brukere på KAYAK de siste 72 timene

Shanghai
Shanghai1 stopp5 025 kr
Beijing
Beijing1 stopp5 136 kr

Godt å vite

Billigste flyvning

3 569 kr
Flyvning fra Oslo Torp Sandefjord til Beijing

Vanlige spørsmål – bestilling av flyreiser til Kina

  • Hvordan klarer KAYAK å finne så lave priser på flyvninger fra Oslo til Kina?

    KAYAK er en reisesøkemotor. Dette innebærer at vi søker på tvers av hele Internett for å finne de beste prisene for brukerne våre. Vi behandler over 2 milliarder flyforespørsler i året, og dette gjør at vi kan vise et stort utvalg priser og alternativer for flyvninger fra Oslo til Kina.

  • Hvordan kan KAYAK sitt prognoseverktøy for flypriser hjelpe meg med å finne ut når det er best å kjøpe flybilletten min fra Oslo til Kina?

    KAYAK sitt prognoseverktøy for flypriser bruker historikkdata til å fastslå hvorvidt prisen på en flyvning fra Oslo til Kina vil endre seg innen 7 dager, slik at reisende vet om de bør vente eller bestille med det samme.

  • Hva er KAYAK Mix-alternativet for flyvninger fra Oslo til Kina?

    Med KAYAK Mix kan du kombinere enveisbilletter for å spare penger fremfor å kjøpe en vanlig tur/retur-billett. Du kan da fly fra Oslo til Kina med ett flyselskap, og tilbake med et annet.

  • Hva innebærer KAYAK-funksjonen «fleksible datoer», og hvorfor bør jeg ha den i bakhodet når jeg ser etter en flyvning fra Oslo til Kina?

    Noen ganger er ikke reisedatoer skrevet i stein. Hvis du har mulighet til å være litt fleksibel omkring reisedatoene dine, kan du bruke fleksible datoer for å se alle alternativene når du skal fly fra Oslo til Kina opptil 3 dager før/etter dine foretrukne datoer. Deretter kan du velge de flyvningene som passer deg best.

Se flere FAQs

De beste tipsene for å finne billige flyvninger til Kina

  • Bestill minst 1 uke før avgang for å få en pris under gjennomsnittet.
  • juni og juli er høysesong. august.Den billigste måneden å fly fra Oslo er Januar.

Høyest rangerte flyselskaper som flyr fra Oslo til Kina

Trenger du hjelp til å velge hvilket flyselskap du skal reise med fra Oslotil Kina? anmeldelser av flyselskaper på KAYAK gir en samlet poengsum for hvert flyselskap basert på en rekke faktorer, inkludert komfort, ombordstigning, underholdning på flyet og mer, for å gjøre avgjørelsen din enklere. Se flyselskapets score basert på anmeldelser hos KAYAK.
7,8
KLMGjennomsnittlig score basert på 1333 vurderinger
8,4Besetningen
7,8Ombordstigningen
7,3Mat
7,7Komfort
7,2Underholdning
Flyselskapsvurderinger

Flyvningen mellom Trondheim og Amsterdam var knallbra! Denne ble fløyet av KLM selv. Men flyet fra Amsterdam til Alicante ble fløyet av Transavia, og dette var en skuffelse fra begynnelse til slutt! For det første startet fikk vi mail med beskjed om at maks størrelse på handbagasje på dette flyet var 40x30x20cm, noe som er betraktelig mindre enn hva andre tillater. Mens vi stod og ventet på å boarde, kom det ei dama og merket alle som hadde normal størrelse på handbagasjen, med at bagasjen var ok. Hadde man vist dette, så hadde vi tatt med normal handbagasje. Og så startet de ombordstigningen etter flyet egentlig skulle ha tatt av, og flyet var der i god tid før. Ombord på flyet, så var det så trangt at det var umulig å sitte normalt! Nei dette var en stor skuffelse. Blir ikke å bruke KLM på denne ruten igjen, så lenge Transavia flyr

4,0 OkAnonym, sep. 2023TRD - AMS
Les flere anmeldelser av KLM

Flyvningen mellom Trondheim og Amsterdam var knallbra! Denne ble fløyet av KLM selv. Men flyet fra Amsterdam til Alicante ble fløyet av Transavia, og dette var en skuffelse fra begynnelse til slutt! For det første startet fikk vi mail med beskjed om at maks størrelse på handbagasje på dette flyet var 40x30x20cm, noe som er betraktelig mindre enn hva andre tillater. Mens vi stod og ventet på å boarde, kom det ei dama og merket alle som hadde normal størrelse på handbagasjen, med at bagasjen var ok. Hadde man vist dette, så hadde vi tatt med normal handbagasje. Og så startet de ombordstigningen etter flyet egentlig skulle ha tatt av, og flyet var der i god tid før. Ombord på flyet, så var det så trangt at det var umulig å sitte normalt! Nei dette var en stor skuffelse. Blir ikke å bruke KLM på denne ruten igjen, så lenge Transavia flyr

Ulemper: "De trenger å ha bedre kontroll på at passasjerer overholder smittevernsregler og sikkerhetsregler."

Jeg ba om å kjøpe mat, men fikk til svar at ingen av måltidene som var listet i menyen var tilgjengelige for kjøp. De skulle imidlertid komme med en salgsvogn der jeg kunne få kjøpt snacks. Den uteble også. Og det var ikke fordi kabinpersonalet var travle med annet enn å snakke med hverandre. Flyet var 1/3 fullt, så de hadde plenty av tid å komme med salgsvognen. Og det minste de kunne gjort var å komme til meg med opplysning om mulige kjøp - om så snacks. Så alt annet får toppkarakter, mens kabinpersonalet får bunnplassering av meg.

Delayed flight departure communicated a little in advance (at least wasn't after departure time), although message sent in app around 11:30 that flight was ready for boarding, which it clearly wasn't as incoming passengers were still disembarking. Disembarking still hadn't finished by 11:40 when we should supposedly board (under the delayed time). Boarding eventually around 11:50-11:55. Never heard any reason for the delay, which is perhaps no worse than the usual tripe that the late departure was due to the late arriving plane. Pushback was regardless not too far behind the revised time - around 12:15, compared to 12:10 advice. Not entirely surprising with a late arrival, gate was reassigned, but we're then basically abandoned on the tarmac and parking bay - seems someone forgot that passengers need somehow other than the emergency slides to get off the plane; all having to ultimately depart via the rear door. Proof, well, that flying in the "pointy end" of the plane doesn't get you to your desination any quicker. Good (for me), but a little surprising from past travels, that the crew seemed to just go straight to English speaking to passengers instead of using German. Perhaps on a short flight, that is just quicker and easier. All good with the food, and in contrast to the connecting flight I had into CPH, could actually be considered a meal; despite not knowing exactly what it was. The chocolate mousse thing for the dessert went down very nicely. Crew polite and service oriented; although did put the napkin for my second orange juice down upside down (the logo was face down).

Flyet fra Oslo til Bodø var nesten en halv time forsinket, og vi var 57 personer som skulle videre med forskjellige Widerøe-fly, og de valgte å vente på oss alle. Fantastisk flott gjort av Widerøe

Not sure why the gate information would show "boarding" and then "gate closing" before anyone had actually started boarding. Was ultimately sat before the scheduled takeoff time, although takeoff was after the schedule. Favourable flying conditions allowed us to land 5 minutes early, although as there was another plane still sitting at our gate on arrival meant we were ultimately late to the gate (giving gate / disboarding times would be more honest than just the scheduled landing time). Somehow, even though there was a plane sitting at our gate on arrival, when we were allowed to taxi to the gate, there were apparently no ground staff there. What? Even though there was an incoming plane, they went elsewhere? Staff on the plane and the meal service were fine.

Reisen ble kansellert begge veier pga streiken. Snakk om sevice

Billettene våre ble kansellert pga streiken. Nye billetter tur/retur Barcelona kom på 19.500,-

SAS er i ferd med å bli håpløst utdatert for business reisende, dessverre. Man kaller det Plus og selger det inn som en business class, men det er jo bare tull... Reise fra CPH til Island var med Icelandair, full business og topp service, reise fra Reykjavik til Oslo, med SAS, var et svært gammelt fly, gamle og dårlige seter, fullt av mennesker som sild i tønne og dårlig mat. Mens flyet fra Oslo til Stavanger var nytt, alt var bedre men det burde vært motsatt; lengre distanser, bedre komfort, for fullt betalende passasjerer, men det tenker ikke SAS på. Jeg faser ut SAS fra nå av og vil fly mest mulig med andre selskap ut fra Stavanger, så det blir nok mer KLM fra nå av..

Bestill billige flybilletter fra Oslo til Kina

Nylige tilbud på tur/retur-reiser

13.5.ti.
1 stoppSWISS
19t 05mOSL-PVG
29.5.to.
1 stoppSWISS
19t 50mPVG-OSL
5 025 kr
27.5.ti.
1 stoppLufthansa
22t 30mOSL-PEK
10.6.ti.
1 stoppLufthansa
27t 25mPEK-OSL
5 136 kr
30.3.sø.
1 stoppLufthansa
26t 35mOSL-PVG
14.4.ma.
1 stoppLufthansa
17t 15mPVG-OSL
5 337 kr
4.3.ti.
1 stoppSWISS
36t 25mOSL-PVG
3.6.ti.
1 stoppSWISS
19t 50mPVG-OSL
5 348 kr
5.6.to.
1 stoppKLM
18t 55mOSL-PEK
19.6.to.
1 stoppKLM
31t 35mPEK-OSL
5 392 kr
22.3.lø.
1 stoppKLM
18t 45mOSL-PEK
5.4.lø.
1 stoppKLM
27t 45mPEK-OSL
5 437 kr
6.3.to.
1 stoppChina Eastern
25t 00mOSL-PVG
13.3.to.
1 stoppChina Eastern
34t 50mPVG-OSL
5 514 kr
18.3.ti.
1 stoppQatar Airways
16t 15mOSL-CKG
24.3.ma.
1 stoppQatar Airways
19t 35mCKG-OSL
6 704 kr
6.3.to.
1 stoppQatar Airways
16t 15mOSL-CKG
10.3.ma.
1 stoppQatar Airways
19t 35mCKG-OSL
6 715 kr
30.3.sø.
1 stoppChina Eastern
26t 40mOSL-PVG
13.4.sø.
1 stoppChina Eastern
22t 25mPVG-OSL
7 082 kr

Søk etter antall stopp

Søk etter flyselskap

Søk etter pris

Nylige tilbud på enveisreiser

24.4.to.
3 stopp
33t 45mTRF-PEK
3 569 kr
22.3.lø.
1 stoppHainan Airlines
24t 10mOSL-SHA
3 902 kr
22.3.lø.
1 stoppHainan Airlines
14t 00mOSL-PVG
3 902 kr
2.6.ma.
3 stopp
27t 00mOSL-PEK
4 069 kr
15.3.lø.
1 stoppQatar Airways
23t 05mOSL-PVG
4 169 kr
2.6.ma.
1 stoppLufthansa
34t 50mOSL-PEK
4 547 kr
18.5.sø.
1 stoppSWISS
19t 05mOSL-PVG
4 636 kr
3.6.ti.
2 stoppLufthansa
23t 10mOSL-PEK
4 770 kr
27.5.ti.
2 stoppKLM
17t 55mTRF-PEK
5 770 kr
24.4.to.
2 stoppKLM
17t 55mTRF-PEK
5 804 kr

Søk etter antall stopp

Søk etter flyselskap

Søk etter pris

Last minute flyreiser fra Oslo til Kina

Last minute flyreiser, tog- og busstilbud

20.2.to.
flere stopp
15t 15mOSL-PVG
24.2.ma.
flere stopp
27t 40mPVG-OSL
23 514 kr
20.2.to.
flere stoppEtihad Airways
35t 55mOSL-PVG
5.3.on.
flere stoppEtihad Airways
31t 55mPVG-OSL
27 528 kr
20.2.to.
flere stopp
11t 20mOSL-PVG
25.2.ti.
flere stopp
33t 20mPVG-OSL
27 595 kr
20.2.to.
flere stopp
22t 20mOSL-SHA
25.2.ti.
flere stopp
27t 35mSHA-OSL
28 073 kr
20.2.to.
flere stopp
25t 35mOSL-PVG
25.2.ti.
flere stopp
25t 10mPVG-OSL
28 073 kr
20.2.to.
flere stopp
15t 50mOSL-PVG
25.2.ti.
flere stopp
22t 30mPVG-OSL
30 096 kr
20.2.to.
flere stoppChina Eastern
17t 40mOSL-PVG
4.3.ti.
flere stoppChina Eastern
23t 10mPVG-OSL
31 163 kr
20.2.to.
flere stoppKLM
30t 10mOSL-PVG
5.3.on.
flere stoppKLM
28t 10mPVG-OSL
32 142 kr
20.2.to.
flere stoppChina Southern
20t 20mOSL-SHA
5.3.on.
flere stoppChina Southern
31t 30mSHA-OSL
32 698 kr
20.2.to.
flere stoppEmirates
18t 05mOSL-PVG
5.3.on.
flere stoppEmirates
36t 55mPVG-OSL
39 880 kr

Søk etter antall stopp

Søk etter flyselskap

Søk etter pris

Alt du behøver å vite om din flyvning fra Oslo til Kina

Nå, hva ser du etter? Finn tusenvis av andre hoteller flyvninger, leiebiler og tog og busser med KAYAK.