Nye bagasjebegrensninger. En vanlig cabin luggage sertifisert bagasje er nå plutselig ikke cabin luggage mer hos Norwegian. Griskhet og dårlig service.
Forsinket ombordstigning, men mesteparten av forsinkelsen ble kjørt inn igjen. Landet nesten på tidsplan
Spiste ikke noe mat. Det var ingen underholdning på denne flyvninger.
Helt ok reise, alt gikk innen schedule, bra landing. Norwegian kunne ha noen spennende blad å lese, wifi funger jo ikke optimalt.
Lang kø inn til venterom. Deretter ny kø for ombordstigning. Passkontrollen rask via elektronisk sjekk. Grei service ombord.
Jeg reiste på en billig billett og fikk det jeg betalte for. Flyet var punktlig, men kunne vært bedre renholdt.
Plutselig kun 15 minutter med internett! Jeg hadde koblet meg opp før avgang uten å være klar over denne vesentlige endringen, for at nettforbindelsen så ble kuttet mens den fortsatte å telle minutter, for så å få beskjed om at de 15 minuttene var brukt opp, nåe jeg en times tid senere prøvde å koble meg på igjen :(
Flyturen var presis og ukomplisert. Setene er ukomfortable, kunne vært bedre. Servicen ombord kunne vært mye hyggeligere.
Alt gikk som planlagt, og til rett tid. Ved ankomst Vilnius gikk det også helt etter planen, og frakten inn til ankomsthallen var god. Er veldig fornøyd. Kjøpte ikke mat, så vet ikke noe om den. Er også fornøyd med hvordan Ryanair holdt meg oppdatert med jevnlige e - poster i forkant. Ser frem til en like bra flyt ved turen tilbake til Norge.
Flyet var overbooket og vi fikk derfor ikke være med flyet. Fikk nytt fly 3 dager etter. Dårlig oppfølging, dårlig servise, manglende kontakt med personalet på Wizz air, alt svikter