Overflygning, så fikk en gammel buss til Bodø. Ingen tilbud om mat eller drikke
Flyvningen mellom Trondheim og Amsterdam var knallbra! Denne ble fløyet av KLM selv. Men flyet fra Amsterdam til Alicante ble fløyet av Transavia, og dette var en skuffelse fra begynnelse til slutt! For det første startet fikk vi mail med beskjed om at maks størrelse på handbagasje på dette flyet var 40x30x20cm, noe som er betraktelig mindre enn hva andre tillater. Mens vi stod og ventet på å boarde, kom det ei dama og merket alle som hadde normal størrelse på handbagasjen, med at bagasjen var ok. Hadde man vist dette, så hadde vi tatt med normal handbagasje. Og så startet de ombordstigningen etter flyet egentlig skulle ha tatt av, og flyet var der i god tid før. Ombord på flyet, så var det så trangt at det var umulig å sitte normalt! Nei dette var en stor skuffelse. Blir ikke å bruke KLM på denne ruten igjen, så lenge Transavia flyr
En av besetningen var uheldig og sølte en kopp kaffe i fanget mitt under servering. Det gikk bra for min del, men kunne kanskje fått en liten kompensasjon for det. Ikke noe økonomisk, men en ekstra dessert kanskje 😉👍🏻.
Typsik tursitklasse som på ethvert flyselskap; greit nok, liten plass, mat som forventet (ikke noe særlig) men turen gikk fint og uten overraskelser. KLM er alltid ok å reise med.
Nye bagasjebegrensninger. En vanlig cabin luggage sertifisert bagasje er nå plutselig ikke cabin luggage mer hos Norwegian. Griskhet og dårlig service.
Forsinket ombordstigning, men mesteparten av forsinkelsen ble kjørt inn igjen. Landet nesten på tidsplan
Spiste ikke noe mat. Det var ingen underholdning på denne flyvninger.
Helt ok reise, alt gikk innen schedule, bra landing. Norwegian kunne ha noen spennende blad å lese, wifi funger jo ikke optimalt.
Lang kø inn til venterom. Deretter ny kø for ombordstigning. Passkontrollen rask via elektronisk sjekk. Grei service ombord.
Jeg reiste på en billig billett og fikk det jeg betalte for. Flyet var punktlig, men kunne vært bedre renholdt.
Plutselig kun 15 minutter med internett! Jeg hadde koblet meg opp før avgang uten å være klar over denne vesentlige endringen, for at nettforbindelsen så ble kuttet mens den fortsatte å telle minutter, for så å få beskjed om at de 15 minuttene var brukt opp, nåe jeg en times tid senere prøvde å koble meg på igjen :(
Flyturen var presis og ukomplisert. Setene er ukomfortable, kunne vært bedre. Servicen ombord kunne vært mye hyggeligere.
Informasjon på flyet må gis langt mer tydelig, forståelig og hørbart. Dagens måte å gi informasjon på er "en vits", totalt ubrukelig.
Alt gikk som planlagt, og til rett tid. Ved ankomst Vilnius gikk det også helt etter planen, og frakten inn til ankomsthallen var god. Er veldig fornøyd. Kjøpte ikke mat, så vet ikke noe om den. Er også fornøyd med hvordan Ryanair holdt meg oppdatert med jevnlige e - poster i forkant. Ser frem til en like bra flyt ved turen tilbake til Norge.
I late 1 min and they did not let me in, was suppose to buy ither tickets. It was no any info about 30 min check in. No refund, no help, I’m injured can’t wall fast or run.
Flyet var overbooket og vi fikk derfor ikke være med flyet. Fikk nytt fly 3 dager etter. Dårlig oppfølging, dårlig servise, manglende kontakt med personalet på Wizz air, alt svikter