Billigste flyvning | 340 kr |
---|
Finn hvilket flyseskap flyr direkte fra Warszawa til Oslo Gardermoen flyplass, på hvilke dager og bestill direkte flyreiser.
Avganger med direktefly
mandag
LOT,Norwegian,Scandinavian Airlines
LOT,Norwegian, +1 mer
tirsdag
LOT,Scandinavian Airlines
LOT,Scandinavian Airlines
onsdag
LOT,Scandinavian Airlines,TAP AIR PORTUGAL
LOT,Scandinavian Airlines, +1 mer
torsdag
LOT,Norwegian,Scandinavian Airlines
LOT,Norwegian, +1 mer
fredag
LOT,Norwegian,Scandinavian Airlines, +1 mer
LOT,Norwegian, +2 mer
1
lørdag
LOT,Scandinavian Airlines
LOT,Scandinavian Airlines
søndag
LOT,Norwegian,Scandinavian Airlines
LOT,Norwegian, +1 mer
Returreiser med direktefly
mandag
LOT,Norwegian,Scandinavian Airlines, +1 mer
LOT,Norwegian, +2 mer
1
tirsdag
LOT,Scandinavian Airlines,TAP AIR PORTUGAL
LOT,Scandinavian Airlines, +1 mer
onsdag
LOT,Scandinavian Airlines
LOT,Scandinavian Airlines
torsdag
LOT,Norwegian,Scandinavian Airlines, +1 mer
LOT,Norwegian, +2 mer
1
fredag
LOT,Norwegian,Scandinavian Airlines
LOT,Norwegian, +1 mer
lørdag
LOT,Scandinavian Airlines
LOT,Scandinavian Airlines
søndag
LOT,Norwegian,Scandinavian Airlines
LOT,Norwegian, +1 mer
Forsinket ombordstigning, men mesteparten av forsinkelsen ble kjørt inn igjen. Landet nesten på tidsplan
Forsinket ombordstigning, men mesteparten av forsinkelsen ble kjørt inn igjen. Landet nesten på tidsplan
Spiste ikke noe mat. Det var ingen underholdning på denne flyvninger.
Helt ok reise, alt gikk innen schedule, bra landing. Norwegian kunne ha noen spennende blad å lese, wifi funger jo ikke optimalt.
Lang kø inn til venterom. Deretter ny kø for ombordstigning. Passkontrollen rask via elektronisk sjekk. Grei service ombord.
Jeg reiste på en billig billett og fikk det jeg betalte for. Flyet var punktlig, men kunne vært bedre renholdt.
Plutselig kun 15 minutter med internett! Jeg hadde koblet meg opp før avgang uten å være klar over denne vesentlige endringen, for at nettforbindelsen så ble kuttet mens den fortsatte å telle minutter, for så å få beskjed om at de 15 minuttene var brukt opp, nåe jeg en times tid senere prøvde å koble meg på igjen :(
Flyet var overbooket og vi fikk derfor ikke være med flyet. Fikk nytt fly 3 dager etter. Dårlig oppfølging, dårlig servise, manglende kontakt med personalet på Wizz air, alt svikter
Informasjon på flyet må gis langt mer tydelig, forståelig og hørbart. Dagens måte å gi informasjon på er "en vits", totalt ubrukelig.
I late 1 min and they did not let me in, was suppose to buy ither tickets. It was no any info about 30 min check in. No refund, no help, I’m injured can’t wall fast or run.